grekland2010

Direktlänk till inlägg 25 juli 2010

Rubrik saknas

Av Emma - 25 juli 2010 22:04

hej alla, sitter i porto heli och har snott någons internet ;P haha det har vart fri söndag och georgina har tagit på en tripp runt i området. mycket roligt och kul att bli guidad av en grek. det har varit bråk om internet på hotellet och vi har så fulla kvällar och dagar så man har ingen tid för annat.

bilder komer komma när jag kommer hem.


på tal om kille blir tjej och tvärt om tävlingen kom jag och erik delad första plats. hahah jag är sjukt stolt! och i går var det en talang show så vi (jag och erik) gjorde en tävling mmellan italien och sverige i mat ätning. jag och erik van hahhaha förklarar mmer nästa inlägg. puss saknar er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 10 augusti 2010 22:07

lite seg men nu kommer det bilder från resan :)                                                      ...

Av Emma - 30 juli 2010 16:40

sista kvällen i Porto Heli och man frågar sig vad fan som hände, jag menar det var ju en hel vecka kvar som bara tycks försvunnit. sitter nere på våran mötesplats i porto heli och snor internet igen. ikväll ska det bli sista middagen med georgina och...

Av Emma - 25 juli 2010 22:01

(ja bättre sent en aldrig)   det är fredag här i porto heli och ca en vecka kvar. känner mig sorgsen när jag tänker på det men jag försöker att bara njuta. första veckan gick riktigt långsam men denna vecka ha bara sprungit i väg. helt plötslig...

Av Emma - 25 juli 2010 22:00

<!-- @page { size: 21cm 29.7cm; margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } --> (skulle kommit ut i onsdags) varmt varmt varmt svettit!!! hah idag har vi varit på utflykt, varje onsdagar det utflykts dag. vi åkte först till Epidavro...

Av Emma - 25 juli 2010 21:55

hej hej alla :D. (reseptionen är dum så internet är svårt att fixa så jag sitter i porto heli och lägger ut ganska mycket försena inlägg ;P) (skulle läggas ut i tisdags)   har nu varit här i PortoHeli i ca 8 dagar och jag trivs som bara den. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Det är många (40+) som har en negativ syn på språkresor, så jag vill veta vad du tycker man får ut av en språkresa?
 Skit bra engelska
 Massor av vänner
 sprit och sex
 engelskan förbättras och man får några vänner
 inget alls
 helt onödigt, varför åka när man kan kolla på engels film
 landets kultur

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards